avundsjuka !

Visst, alla är vi avundsjuka någon gång ibland, men man behöver faktiskt inte ta ut det på folk runt om, och speciellt inte på personen ifråga. Om någon har något som jag vill ha går inte jag runt och säger skabb, hora osv till personen.Och sen om det gäller ( som i det här fallet ) att man bara har lust att förstöra en annans förhållande, tänk igen.
Skulle du själv vilja att någon gick runt och sa att din pojkvän varit otrogen med henne, nej. Behandla folk som du själv vill bli behandlad.
Om du sen väljer att sno din kompis pojkvän, ex eller bara någon som personen tycker väldigt mycket om, kan jag säga att du inte är värd ett piss i mina ögon.
Det finns personer där ute som jag hoppas tar just den meningen åt sig, jag vet vad ni gjort, speciellt du. Jag trodde vi var vänner, men nu har du visat vilken slags människa är,
så varsegod, du är inte värd ett skit för mig längre..
Sen att bara ens komma på en sådan äckling lögn och idèe, och fortsätta säga den om och om igen till mig
gör mig bara förbannad !
Den som inte ens känner mig ska inte gå runt och snacka om mig,
för då har den ju ingen korrekt fakta, ellerhur?
Om du nu är så jävla avundsjuk som du verkar, tänk efter och va nöjd med vad du har, vad tjänar du på att försöka förstöra mitt förhållande när du själv har ett eget.
Nöj dig med din pojkvän,och sluta snacka skit om min. Och ord som hora, slampa, fjortis, skabb, äckel och andra cp-störda meningar biter inte på mig.
Jag blir bara irriterad och med tiden börjar jag tyvärr tjafsa tillbaka.

Det gäller alla, tänk en extra gång, vad nöjd med vad du har, för annars kan du förlora allt.

Love ems



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0