eftermiddag tisdag

Sitter och skriver svenska uppsattsen nu. Har bajstråkigt.. Plus det så känns de som ja har mensverk eller nå,  jippie! Dags att sluta klaga kanske ^^ Igår sprang jag in i en stol kul jul. Fick ett blåmärke på knäskålen, haha!
Sen skulle jag busa lite med älsklingen och det slutade med att jag föll av sängen och slog rumpan i en till stol.
Klant arsel (a)
Orkade aldrig blogga mer igår, föråt för det, vet att det är över 100 som läser bloggen dagligen redan. Jag blir jätteglad att se statestiken vaje gång jag loggar inte. Jag har ju inte alls hållt på länge, en och en halv vecka kanske.
Så kramar och pussar på er !

Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0