god morgon söndag!

Eller? Nja, jag vaknade första gången vid sju ungefär. Det var någon som inte stängt av sin klocka på morgonen, så jag puttade lite på danyel och slängde en kudde i huvudet på honom, vilket som vanligt inte hjälper alls.
Min lilla sömntuta ^^Men iallafall, det har ju börjat snöa en massa så det blir nog inte ut och så idag iaf, och inte efter gårdagens vandring. *Jippie mina skor är fortfarande inte torra*
Det blir väl att pyssla om sitt yttre idag då, med ansiktsmaskar och peeling osv (:
och nu måste jag ju spara de mesta av pengarna,
eftersom jag åker med syster till barcelona i maj! Härlig 18-års present man fick, gratis, men de blir krogen & shoppa där nere, så pengar kommer det att gå åt iaf ^^
nehj nu ska jag ta och spela lite Wow tror ja,
Love ems

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har inte gjort hela designen själv, det var en annan tjej, sen har jag suttit dit lite extra på den och lagt till den på min blogg, kan fixa åt dig om du vill?<3

2010-03-21 @ 18:59:05
URL: http://yessicahiltunen.blogg.se/
Postat av: parkkonen

fixar bloggar om du behöver hjälp. :)

2010-03-21 @ 19:08:21
URL: http://roosabebiis.blogg.se/
Postat av: Snuttew

Puss bebis <3

2010-03-22 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0