god morgon !

Lite sent att säga så kanske, men bättre sent än aldrig.
Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och leker med lite bilder i photoshop, en del kommer förmodligen upp lite senare. Hade matteprov idag, tror det gick bra för jag fjäska sönder för mattecpläraren (a) så hon hjälpte mig i princip med alla svar ! är man bäst så är man :M
På eftermiddagen åkte hela klassen buss till MMA - och testade på brasilians jujutsu (stavning?)
Jag kan ju dock inte vara med eftersom min navelpiersing måste läka helt.
Vilket Mattias glömde när han drog upp mig och skulle snurra runt. Men tror han märkte de ganska snabbt när jag skrek till och började veva ^^
Iaf, skitkul att kolla på när resten kravlade runt som dränkta fiskar på de svettiga golvet !
nu ska jag ta en rök & o'boy!
Love ems



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0