Limone Ristorante Italiano

Jag och min pojkvän gick ut och åt på ja, den restaurangen i fredags. Supermysigt! Det var både tända ljus vid bordet och underbar romantisk musik. Limone Ristorante Italiano är väldigt rekommenderbar, bra service och maten är bara så enormt god ! Och jag har hittat en ny favorit dryck nu,
Iste med persikosmak ! 
Men det var ju trots allt jag och Danyel som var ute och åt så lite klantigheter blev det ju ^^Jag tappade en stor bit potatis i knät som sen hamnade på soffan och ner på golvet, och min kära pojke välte glas, haha !
Iallafall så vart hela min kväll helt underbar och romantisk, precis som jag önskade. Kan knappt vänta tills näsa gång han bjuder ut mig, romantik !

Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0