Mycket smält snö idag!

Jo, tidigare fick jag för mig den underbara idéen att jag och min kära pojkvän skulle gå ut och gå en runda. Men när vi sedan kom fram till en korsning tog det stopp ! Hela vägen var täckt med vatten, och inte så lite heller ! Så, vad gör man, jo försöker klättra över snön på ena sidan av vägen och runt vattnet. Vilket resulterade i att jag sjönk genom snön så mina ben inte syntes ^^
lyckat ! Nej,
jag fick upp ena benet men det andra ville liksom inte, så jag fick dra och slita och *PLOPP* så flög foten ur skon och jag hamnade på rumpan i snön..

Min hjälte till pojkvän grävde fram min sko igen, som tillslut lossnade. När jag skulle sätta på mig den igen så märkte jag att den var ganska tung ^^
så jag vände den upp & ner, det bokstavligt talat forsade ut vatten ur min lilla sko. Hade ingen aning om att man kunde förvara så mycket i mina små Uggs ^^
Sen fick jag syn på att jag satt mig ner precis bredvid HUNDBAJS ! *euhh*
Jag vände mig om och hade fått babianröv, dvs en stor blöt fläck i baken av all snö.

Allt detta gjorde att jag blev skitsur och vägrade sätta på mig skon igen hur mycket Danyel än sa det till mig, jag skulle gå i strumpor tillbaka till lägenheten ! Envis som jag är (a)
Så där gick vi, hand i hand, jag höll min genomblöta sko i ena handen och klagade på allt grus, och han försökte lugna ner mig. Det är tur att han har sånt tålamod med mig, det behövs.

Tänk vilken hjälte man har, tur att han bara är min prins också !

Jo, tidigare fick jag för mig den underbara idéen att jag och min kära pojkvän skulle gå ut och gå en runda. Men när vi sedan kom fram till en korsning tog det stopp ! Hela vägen var täckt med vatten, och inte så lite heller ! Så, vad gör man, jo försöker klättra över snön på ena sidan av vägen och runt vattnet. Vilket resulterade i att jag sjönk genom snön så mina ben inte syntes ^^  lyckat ! Nej,   jag fick upp ena benet men det andra ville liksom inte, så jag fick dra och slita och *PLOPP* så flög foten ur skon och jag hamnade på rumpan i snön..   Min hjälte till pojkvän grävde fram min sko igen, som tillslut lossnade. När jag skulle sätta på mig den igen så märkte jag att den var ganska tung ^^  så jag vände den upp & ner, det bokstavligt talat forsade ut vatten ut min lilla sko. Hade ingen aning om att man kunde förvara så mycket i mina små Uggs ^^  Sen fick jag syn på att jag satt mig ner precis bredvid HUNDBAJS ! *euhh*  Jag vänta mig om och hade fått babianröv, dvs en stor blöt fläck i baken av all snö.    Allt detta gjorde att jag blev skitsur och vägrade sätta på mig skon igen hur mycket Danyel än sa det till mig, jag skulle gå i strumpor tillbaka till lägenheten ! Envis som jag är (a)  Så där gick vi, hand i hand, jag höll min genomblöta sko i ena handen och klagade på allt grus, och han försökte lugna ner mig. Det är tur att han har sånt tålamod med mig, det behövs.    Tänk vilken hjälte man har, tur att han bara är min prins också !


Love ems

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0