riktig uppdatering



Så, min dag har varit ett helvete.
Börjar med att en viss person bara visar sig på bussen imorse så var tjafset igång! När vi väl stannade vid stora gatan så klev hon aldrig av. Vilket gjorde mig ännu argare än innan. Så Dennis och Micke försökte lugna ner mig medans jag rökte cigg efter cigg, och kokade inombords medans vi väntade på nästa buss.. Väl på den bussen får jag tok hets och slår på sätet så jag får ont i händerna, sliter ner påsar från bussväggen och sparkar på Kevin.
När vi klivit av råkar jag göra en grej jag inte tänker skriva in här, eftersom jag inte vet vilka som läser detta.
Resten får ni personligen fråga mig om så kan jag berätta. Slutade iad med att jag tog bussen hem.
Väl hemma tittade vi klart på Titanic, äntligen. Men nu kom det ännu mer skit, som jag inte heller kommer skriva ut här.
Men, min dag kan suga kuk !

Love ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0