skuldkänslor

Ja, det är precis vad jag får nu, skuldkänslor. Har ju uppdaterat segt nu ett tag.
Lägger ut lite bilder från fototagningen med Karri nu!
Men, min dag, fick lite damp på bussen hem, iochmed att jag hörde en viss person säga att hon slagit ner mig? Haha, det är så kul när sånt uppstår, för jag har inte varit med om det ;) sen när hon fick syn på mig blev hon ganska tyst.
Gick in på ICA och svulla choklad så nu känner jag mig som en boll, men det får man göra när man är nere..
Drt har faktiskt inte hänt så mycket idag, prov, fixat pass snackar lite med pappa. Fler bilder kommer upp senare kanske.


Love ems









Kommentarer
Postat av: moa pettersson

jättefina bilder emma!

2010-03-29 @ 21:31:47
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: anna

älskar sista bilden, dö snygg!

2010-03-29 @ 22:11:50
URL: http://annaheikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0