uppdatering

Sitter nu och väntar på att Linnea ska komma hem från stan och busa lite med mig!
Senare ska jag ner på stan och träffa underbara och efterlängtade Caroline,
som är min bästa vän sen blöjan!
Blir att kolla klänningar till Baarcelona, lite skor och smink. Något nytt och fräscht måste jag ju ha på mig där nere.Ska även kolla efter nån snygg magtröja (skitfint till min nya piercing!) och kanske lite nya underkläder ^^
Sen MASSA bilder på oss såklart! Brukar alltid fixa till oss och testa kläder = massa parbilder på oss! Lägger upp bilder senare, jag lovar!
Slänger upp en egobild från MMA-grejset
Love ems




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0