.

Hej igen! har inte uppdaterat på ett tag nu, har varit ganska upptagen. träffat släkten lite
och försökt umgås med danyel i och med att jag åker till syster på fredag, och sedan
bär det av till barcelona! ;) gasch vad skönt det ska bli! kommer jag vara neger när ja kommer hem? :P
kommer behöva vara på arlanda klockan 5 på morgonen, och dvs att jag måste gå upp typ 2! -ogillas!
idag har iallafall känts som en ovärd dag i skolan iallafall, det enda vi gjorde var att få reda på att vi
har nationella proven nu på onsdag.. sen fick vi åka hem, ovärt med andra ord. men men, träffade älsklings nea direkt när jag kom hem, skönt att ha någon att snacka "girly" med ;) dock råkade jag somna senare runt 2 kanske, och sovit tills nu! snacka om dåligt samvete sen? haha, nej hon vet hur jag är, kan somna ståendes när jag röker till och med.. jaja, nej nu ska jag slänga mig och kolla lite på teve, vi kanske hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Laurén

Hihi, min älsklings ems! love you ♥

2010-05-24 @ 19:28:11
URL: http://linnealauren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0