god morgon älsklingar!

sitter nu i skolan och jobbar på med svenska arbetet, medans resten av klassen kastar runt en CD-skiva på varandra, haha vardagsunderhållning! håller tummarna för att jag inte får den i ansiktet. sedan blir det idrott,
ut och springa för min del, jag är ju tyvärr boll rädd :( men det kan jag snacka om en annan gång..
gårdagen bjöd på "famljemöte" och mys ute på balkongen med ljus och historier om vad min pojkväns familj haft för äventyr för sig innan jag hittade dit :) väldigt kul att lyssna, många skrratt delades under kvällen.
idag är det tågresa till eskilstuna och snacka skit med syster över en mysig dricka förmodligen ;)
blir att ligga dubbelvikt och skratta på kvällen har jag en känsla av, vi får alltid sånna knäppa ideér när vi inte träffats på ett tag. och ibland märks det inte av att hon är äldre än mig. Tobias lär få ta soffan ikväll, haha!
nej nu måste jag plugga vidare, har en bokrecention att skriva klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0