god morgon bloggen!

eller morgon och morgon..
har setat på balkongen och solat ett bra tag nu.
jag och min pojkvän håller på och tvättar upp all smutstvätt här i lägenheten,
och än så länge har det tagit en timme. mellan maskinerna pasar jag på och gå ut och steka lite grann.
det är ju trots allt 24 grader här i västerås!
tidigare idag kom Pierre och hans polare Robin (?) över och vi gick ut och solade med Nea & Degen.
myspys. ikväll blir det fin middag med pojkvännen med levande ljus, fin köttbit,
klyftpotatis med smak av sourcream & onion , beanäs sås och romantik!
efteråt har jag fixat med grädde, jordgubbar och chokladsås! smaskig kväll!
blir säkert någon mysig film senare med. någon som har något bra förslag?





Kommentarer
Postat av: Althea

Riktigt läcker bild =)

2010-05-16 @ 22:10:46
URL: http://rockerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0