måndag blä

usch, tycker verkligen inte om måndagar.. kan det bero på att det är dags att gå upp tidigt och
pallra sig iväg till skolan? mh, tror det. har haft mensvärk idag igen, blir bara värre och värre..
var till Swedbank och tog ut lite pengar idag, 2 000kr har jag för mig ;)
bäst att ta ut lite hand penning nu när det bär av till Barcelona om två veckor! ;)
ska bli så härligt att ligga på stranden med en drink.
mums!
var upp till UM idag och skulle ta ut nya p-piller, i och med att jag käkar på sista kartan.
när jag kommer in till den trevliga tanten så skulle jag förklara att jag skulle ha ut nya, men det blev helt fel,
när hon frågade om jag hade slut på de gamla utbrast jag;
"jag åt upp alla!"
istället för att jag har ätit upp alla. hon måste tro att jag knaprar flera piller om dagen..
och det blev bara ännu mer fel när jag skulle rätta mig. iallafall så ska jag gå och ta ut pillerna från apoteket imorgon. Blev en snabb vända inne på Gina Tricot efter det och det slutade med ett linne. köpte även nytt
Silver schampoo. Nej nu ska jag messa nea och kolla vad hon har för sig.


Längtar! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ja som sagt, den blev vit tillslut ändå, och det blev verkligen bra! Vilken fin blogg du har, och liiite avundsjuk blir man ju när man läser att du ska till Barcelona, damn.

2010-05-18 @ 01:48:59
URL: http://nastie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0