varm dag

fyfan vad jag är irriterad på Swedbank! satt hur länge som hellst och väntade på att en viss person skulle dyka upp och informera mig om lite gejs, eftersom jag fyllt 18 ;) men hon dök aldrig upp!
nu har jag iallafall solat en massa med min kära pojkvän, nea & degen. underbart! det blev nästan som en bastu tillslut så jag och danyel gick upp till en kyligt bad, *tihi* mys mys
vill ju få mer färg nu! senare idag blir det upp och plugga lite engelska och svenska.. tur att man har en
så perfekt pojkvän som hjälper mig med läxorna! :D sen blir det myskväll med hjärtat i och med
att jag åker iväg till Eskilstuna imorgon, blir nog mysigt dela säng med min snarkande syster, haha! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0